duminică, 8 iulie 2012

O aventura scriitoriceasca Americana

Dragii mei,

Pentru ca "nimeni nu aprinde o lumina s-o puna sub obroc" ma simt obligat sa ofer celor interesati informatiile pe care le-am acumulat despre cum sa fi publicat de o editura - nu neaparat americana, desi din punct de vedere al efortului financiar a fost cel mai lesne - straina.
Eu am ales una de limba engleza deoarece este limba in care mi-am tradus - ajutat la corectura de bunii mei prieteni: Siman Gicu, Turcus Cosmin si Ambrus Sorina (i-am trecut in ordinea cronologica) - patru dintre cartile ce s-au scris prin mine.
Sa nu mai continuam suspansul si sa trecem la pasul numarul unu: intocmirea unui rezumat al cartii pe care doriti sa o publicati.
Pasul doi: cautarea adresei de e-mail a unei / unor edituri care va intereseaza.
Pasul 3: supunerea spre aprobare a rezumatului.
Pasul 4: ASTEPTAREA, DUPA SUFLETUL FIECARUIA, MAI GREA ORI MAI USOARA IAR CEI CREDINCIOSI SA SE ROAGE!
Pasul 5: Plata pachetului de pre-publicare, respectiv a contravalorii muncii celor care re-editeaza cartea.
Pasul 6: primirea pre-contractului.
Pasul 7: primirea, semnarea si transmiterea contractului.
Pasul 8: Pregatirea in termen de 14 zile a manuscrisului final, completarea chestionarului autorului, a tutror formatelor pentru publicare.
Pasul 9: Transmiterea listei cu presa locala si centrala pentru evenimentul de presa.
Pasul 10: Primirea spre aprobare a cartii editate.
Pasul 11: Informareas mediei si a prietenilor.
Pasul 12: Comandarea cartii in format electronic ori tiparit pe hartie.

Despre toate acestea dragilor, la solicitarea dumneavoastra pe adresa mea de e-mail (goleam@yahoo.com) ori telefonic la 0040748112001, va voi trimite exemple de documente gata completate si va voi raspunde la orice intrebare. Sunati-ma oricand...

Toate acestea vor avea loc GRATIS! - nu gratuit...

Prima mea carte tiparita de PublishAmerica poate fi vizualizata si comandata - de ce nu?! - la www.PublishAmerica.com, selectand onlinebookstore si scriind in fereastra de cautare: The Fight With Yourself.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu